neděle 11. února 2018

U nás doma-únor 2018

Snažím se tvořit-šila jsem srdíčka a natírala plechovky a láhve od kávy na dekupáž/na dodělání snad budu mít čas po neděli/,z pidi skleniček od pečených čajů jsem si udělala mini ozdobné lahvičky: Čtu a čerpám inspiraci z časopisů: Koupila jsem si nové povlečení/nákup v sekáči za 10.-kč/: koupila jsem kytičky pro kamarádky k narozkám: A čtení pro Matýska a Terezku: Udělala jsem si koutek s fotkou Lenky/tak strašně moc mi chybí!!/: Koupila jsem si zajíčka a taky blbůstky na tvoření: A co mi ještě udělalo radost?V práci jsme dostali vitamíny a od Pavla jsem dostala nádhernou orchidej k Valentýnu...

1 komentář:

  1. Zdenka, to si viem predstaviť, ako dlho ty dokážeš byť v kvetinárstve, a snáď dávaš skôr rady ty predavačke, ako ona zákazníkom :-)
    A s tými bielymi nátermi si si dala, veď ich je ako vojakov v rade nastúpených! To bude darčekov!

    OdpovědětVymazat