pondělí 7. srpna 2017

Rostou!

samozřejmě,že myslím houby... Já jsem letos ještě nebyla,ale Adélka s Peťou jo.Minulé pondělí donesli 2 košíky bedlí,udělali jsme je smažené s bramborami a tatarkou,něco dali i našim,něco je uvařeno a zmrazeno v kelímku .Nestihla jsem vyfotit,byla jsem v práci. Včera mě překvapili teda opravdu hodně-odpoledne byli u nás v lese a za hodinku a půl donesli 3 koše kozáků a i nějaké praváky,navíc 2 pýchavky na usmažení(1 byla dnes na oběd,druhá skončila u našich ).A protože jsem nebyla včera doma a měli zakázáno krájet bez mého vyfocení,zpracovávala jsem to do 23 hod-bylo to nekonečné...Misku dostali naši,miska dnes putovala do Kojetína.Zbytek očistit,nakrájet,ovařit v osolené vodě,přecedit a vysypat na plechy,ráno v 5 hod už jsem to dala do kelímků do ledničky a po příchodu z práce do mrazáku....Vonělo to po celém domě. PS:Sběr hub je moje celoživotní vášeň..jen si říkám,kdy se na ně letos asi tak dostanu...třeba se zadaří.

Žádné komentáře:

Okomentovat