čtvrtek 3. srpna 2017

Mini nedělní výlet

V neděli jsem byla v práci do 11 hod.Potom pro mě přijel Pavel a jeli jsme k němu.Měla jsem hroznou chuť někam vyrazit,na druhou stranu jsem si chtěla i odpočinout..Dilema-tak co teda podniknem? Po obědě jsem si šla lehnout.Usnula jsem .Najednou přišel-vstávej,Pepin s Irenou už se oblíkají,jedem ven. Kam jedem?nevíme.První zastávka u Katky v Kroměříži,poklidit zvířata,zalít kvítka(jsou na dovolené).pak se ještě uvidí.Směr Fryšták,Bystřice p.H. a naplánovali jsme si Troják,Tesák..Jen se tak projet.Nakonec jsme si to namířili na naši oblíbenou Brusenku..Je to kousek.A dali jsme si výborný pohár...mňam.Stylová hospůdka ve starém mlýně.a super obsluha..Už jsme tu byli několikrát.. Krátký,ale krásný výlet...

1 komentář:

  1. Zdenička, výletík teda parádny! Previezla si sa, posedela na dobrom mlsu, čo viac chcieť!
    Ale rekonštrukcia tvojej izby ma dostala. Napíšeš, že to ide pomaly a mne sa zdá, že veľmi rýchlo. Pri toľkej práci, čo to vyžadovalo, paráda! Aj ja sa teším na svoju novú izbičku, tiež sme sa dali do rekonštrukcie horného poschodia a presťahujeme sa tam. Len u nás to je komplet celý 3 izbový byt + KK, tak to vidím na dlho. A chýba mi aj tá tvoja super brigáda!

    OdpovědětVymazat