sobota 19. srpna 2017

Hrníček od Leonky a ptáček pro štěstí

Ve čtvrtek jsem dostala od Lei v práci krásný keramický hrníček se srdíčkem-vyrobený ručně od p.keramičky od nich z vesnice(mám slíbenou domluvenou prohlídku ateliéru).Je nádherný a krásně se mi z něj puije kafíčko.. v pátek jsem se byla podívat v Přerově ve sdružení MOSTY K ŽIVOTU(zapomněla jsem doma foťák-škoda...).To,co jsem viděla,mi opravdu vyrazilo dech...Jejich výrobky znám z regionálních jarmarků.Tady jsem fakt viděla,jak šikovné ruky mají človíčci s postižením.Vyrábějí tu keramiku,tkané koberce,košíky z pedigu,recyklují staré rifle na tašky.....no prostě,nádhera-co kus,to originál...Paní ředitelka mě provedla po celé budově..mají tu i počítačovou učebnu a další místa pro různé aktivity..Teď už záleží ,zda se Adélka rozhodne tu jít pracovat.uvidíme..Dovezla jsem si keramického ptáka-snad pro štěstí..

Žádné komentáře:

Okomentovat