středa 2. srpna 2017

dovolená 2017-den 6.

Ráno jsme se nasnídali,uklidili chatky,sbalili věci,odevzdali klíče.Přesunuli jsme se blíž Moravě. Naše první dnešní zastávka byla město Telč-PERLA VYSOČINY.Nádhera!Zdejší náměstí s městskými domy,v podloubí kavárničky,obchůdky,...A zdejší zámek-skvost! Po návštěvě Telče jsme odjeli k Vranovské přehradě,kde jsme si sehnali ubytování v chatce na 1 noc. Po příjezdu sem jsme se šli projít na pláž(nasbírala jsem si kamínky) a potom na večeři do hospůdky..

1 komentář:

  1. Zdeni, takhle jsem po hradech a zámcích jezdívala jako malá holka na motorce s tatínkem, každý víkend, každé prázdniny - byla to JAWA 350. bohužel bylo mi 20, kdy tatínek zemřel. Dodnes na ty krásné chvíle na motorce vzpomínám - i na to, jak jsem při nějaké dlouhé jízdě v chladném počasí usnula, opřená o tatínkova záda a on musel sebou hodně zatřást, aby mne probudil (poznal, že spím v zatáčkách) . Krásně cestujete, tak ať se vám jen a jen daří, já to budu číst.

    OdpovědětVymazat