pondělí 17. července 2017

Dovolená 2017-den první

Na letošní dovolenou jsem se strašně moc těšila.Už proto,že jsem si vybrala Jižní Čechy.tady jsem byla kdysi dávno,už je to asi 40 let...Moje přání bylo se podívat na jihočeské památky.Stihli jsme jich několik,ale chtělo by to tu být celý měsíc,abychom všecky prošli. Z Kojetína jsme vyjeli v sobotu.Naše cesta vedla přes Brno,Znojmo,...a dál až ke Hluboké nad Vltavou.Tady jsme měli objednané ubytování nedaleko,v autokempu Křivonoska.Chatky jako z dob pionýrských táborů,s centrální budovou,restaurací a zarostlým rybníkem u kempu.Ani televize..prostě jsme tu měli klid.Bylo tu jen pár návštěvníků.Žádný luxus,ale na přespání stačí,stejně jsme věděli,že budeme cestovat. Naše 1.zastávka byla na oběd v krásném starém statku v Hostěrádkách.Mají tady i malé historické muzeum,krásně upravený dvůr,uvnitř stylové vybavení a vystavené starožitnosti.něco pro mě...Navíc dobré jídlo a příjemná obsluha. Po obědě jsme pokračovali dál.K zastavení nás donutila žízeň,tak jsme zastavili ve vesnici Stará Hlína,v restauraci u silnice.Tady už to nebylo nic moc...Hlavně ta obsluha nestála za nic.(kdybych měla v práci takový personál,tak je bez pardonu vyhážu) Potom už jsme jeli do cíle-autokempimk Křivonoska. po ubytování jsme šli na večeři a potom spát,byli jsme utahaní...

Žádné komentáře:

Okomentovat