pondělí 5. června 2017

nová komoda..

Máme doma v přízemí menší místnost-její název se mění podle toho,k čemu je momentálně určena.Když tu bydleli moji rodiče,místnosti říkali "NAD SKLEPEM",potom-když tu bydlela sestra s manželem,tu měli jídelnu..my pak taky jídelnu s rohovou lavicí a stolem.Když jsem se rozvedla a bývalý manžel si nábytek vzal,tak jsme tu dali nábytek,co byl na půdě..stůl,židle atd.Později jsme si jídelní stůl pořídili do obýváku,takže tady to bylo nevyužité.stůl sloužil k odkládání věcí-jak co komu odpadlo od ruk..a mi už to lezlo na nervy.Vedou tu schody do 1.patra,kde mají pokoje mladí,a když se jim nechtělo zrovna něco odnést navrch,tak nejbližší byl stůl..A řekla jsem DOST!stůl jsme dali zpět na půdu(po rekonstrukci chaty půjde tam/.Do bývalé jídelny jsem dala jen kytičky a přemýšlela,jakou tu koupíme komodu.A protože jsem člověk,který málokdy kupuje nové věci ,v první řadě obejdu bazary,poptám se kámošek,jestli o něčem nevědí,projdu si inzeráty...Mám tu police staré asi 30 let,taky stařičkou komodu po praprarodičích,police na zdích,které mi udělal Pavel na moji sbírku modré keramiky,polici na zvonečky,kterou mi před lety dělal známý,stařičký noční stolek,starou truhlu nalezenou v Osevě...Pro mě bylo nepředstavitelné sem dát něco moderního..Projeli jsme inzeráty na pc a našli-komodku-barva světlá jak podlaha-no,ale moderní..Nejdřív jsem ji nechtěla,ale děcka řekly-zkombinujem nové se starým...Tak jsem se nechala UKECAT,já-která nenávidím moderní styl...Samozřejmě,že svoji roli hrálo i to,že to bylo kousek od naší vesnice a že komoda stála opravdu malinko...Tak jsme komodu dovezli,dala jsem si na ni pro mě milé věci,v zavřených poličkách zatím nemám nic,ale tam budou všecky díly Toulavé kamery(mimochodem-díl č.24 jsem si koupila hned ten den,co vyšla-ještě voní tiskárnou a už ji mám přečtenou..).A musím uznat,že děcka(už dospěláci) tentokrát měly pravdu...KOmbinace starého s novým se snad povedla... a tyto police mám u protější stěny:

Žádné komentáře:

Okomentovat