neděle 28. května 2017

Hanácké slavnosti Chropyně 27-28.5.2017

Mám volný víkend. Sobota-doma pouklízet,uvařit na 2 dny,pak jsme byli na zahradě zasadit(teprve )přísadu,vyplít zeleninu... Po obědě jsme jeli s Adélkou a Peťou do Kojetína,cestou jsme se na chvilku stavili na Hanáckých slavnostech v Chropyni.Ty tu bývají 1x za 2 roky.Jarmark lidových řemesel,stánky s občerstvením,vystoupení souborů v krojích,kolotoče...spousta lidí..Potkala jsem tu kamarádku Milušku a ještě jednu další známou paní,obě znám z Fléru...Koupila jsem si kanafasové ubrousky do ložnice a pohledy.Sedli jsme chvilku v cukrárně a dali si zákusky.A pak hurá směr zahrada a čištění květinových záhonů.Pavel dělal seno-všecko jsme do večera stihli,protože v ned.máme čas na výlet-už máme plán...

1 komentář:

  1. Zarazilo mne, jak málo návštěvníků přišlo. Mezi stánky procházeli prakticky jen členové vystupujících souborů. Čekala jsem, že když sousedé z naší vsi pořádají zájezdy na slavnosti do Strážnice, že se přijdou podívat. Alespoň na chviličku. Však jeden soubor je i u nás. Neviděla jsem žádnou známou tvář. A možná, že dobře tak. Oldwomen

    OdpovědětVymazat