středa 29. března 2017

Příběhy hradů

výstava na zámku v Přerově.A musím říct,že krásná výstava a já mám zase o zážitek víc..Miluju památky...Tady ta výstava mě tak nakopla,že-ačkoliv jsem dnes utahaná strašně moc-tak v ten moment bych odjela někam na výlet..(hurá,už se blíží červenec a v něm naše dovolená,na které máme v plánu cestovat po vlastech českých) Plné 2 sály nástěnek ,knih,poštovních známek,fotografií a obrazů znázorňujících hrady a zámky-u nás i celé Evropě.Pohledy ,některé staré i 100 let.Nejvíc mě zaujaly tabla s hrady ve Francii.taková nádhera!ale i ty naše památky stojí za zhlédnutí.. ani jsem nevěděla,jak se jeden z mých koníčků jmenuje... a tady už zámecké nádvoří: a tak jsem se zase trošku kulturně vzdělávala.A už se těším,jak půjdeme se Zuzkou na další zdejší výstavu.Ta začíná 14.4.2017 a jmenuje se Poklady z půdy...

Žádné komentáře:

Okomentovat