pondělí 13. února 2017

Pondělí...

nemám ráda pondělky-teda pondělní rána,když mám ranní směnu.Musím vstávat ve 4 hod..ráno se mi nic nechce..Když už jsem ale v "pracovním procesu",tak se proberu a zaberu... Už dlouho jsem nic netvořila-a přitom mám toho v plánu tolik,že mi snad na to nebude stačit ani celý letošní rok.Když mám ranní,tak odpol.doma vařím,uklízím atd-a večer většinou usínám u knížky nebo u tv..Ale dneska jsem při vaření stihla i udělat obrázky-teda dát do rámečků. Minulý týden jsem po delší době byla ve sběrném dvoře a v kovošrotě.No,samozřejmě,že jsem neodešla s prázdnou.V kovošrotě se na mě usmíval kovový košík(ten dostane brzo nový nátěr a bude v něm kytička).Tak tam stál-opuštěný,na zemi,ve sněhu mezi harampádím.Pavel už se zas chytal za hlavu,když viděl,jak ho vleču..jenže stejně mu to nebylo nic platné... Ve sběrném dvoře jsem ZASE našla poklady-a to doslova..pokličky na hrnce-ty přece tak nutně potřebuju(ve skutečnosti jsem potřebovala jen jednu...).Květinový stolek z proutí-ten už je na verandě vedle proutěných křesel.Květináče-ty přece využiju-já,Mičurin...Ale korunu tomu mému šmejdění dalo nahlédnutí do kontejneru s textilem.Vyšívané povlaky na peřinky do kočárku a ručně pletený kulatý ubrus.Sice ty povlaky byly flekaté,ale hned mi blesknul nápad-budou z nich obrázky..Ubrus dostane koupel,škrob a pak ho pěkně vypnu..a bude sloužit..Takové poklady jsem tam přece nemohla nechat.... Včera jsem si mimo jiné koupila v Pepcu rámečky a dnes jsem tvořila...relax....

1 komentář:

  1. No super! začnem ľutovať, že nechodím na takéto miesta :-)
    Ten košík by som vedela využiť, pošlem ti meilom nápad :-)

    OdpovědětVymazat