úterý 8. listopadu 2016

Vánoční panenky

dnešní moje minitvoření-půlhodinka času...dvě vánoční panenky.

6 komentářů:

  1. Moc pěkné panenky, povedly se ti.

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně jsou vytvořeny za půl hodiny? Jsi dobrá a panenky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo,ustřihla jsem jen 4 pásy látky,stáhla bavlnkou,přivázala na každé tělíčko 2 ks na sebe a tavnou pistolí přidělala vlásky a čelenku z korálků.taková rychlovka..

      Vymazat
  3. Zdeni, šikulka si!
    Ale mňa zaujalo tá plná parapeta v pozadí! To máme spoločné, aj ja ich mám preplnené svojimi pokladmi :-)
    A čo zápal žíl, už je to dobré?

    OdpovědětVymazat
  4. jojo,už je to o.k.v úterý jdu už do práce.
    parapet-mám plno-věcičky,které mám od svých miláčků-dětiček...tu jednu mističku mi v keramice dělala Adélka v 1.třídě zš,a už je poslední rok na učňáku..
    a děkuju,holky!!

    OdpovědětVymazat