úterý 29. listopadu 2016

Letošní vánoční trhy Olomouc

Ocitla jsem se tu úplně náhodou,neplánovaně...Ale opět tu bylo co k vidění..Koupila jsem několik vánočních dárků(foto nevložím,protože by bylo hodně prozrazeno...).Hrály tu vánoční koledy,všude voněl vánoční punč,trdelník a perníčky..Byl tu krásný starodávný kolotoč pro děti.Nádherný rukodělný trh-žádné šmejdy " made in Čína".A lidé zpomalili..nikdo nikam nespěchal a každý,kdo tu byl,se kochal prohlídkou stánků a nákupy.Prostě tu byla ta správná adventní atmosféra.Koupila jsem si nealko punč a zvoneček se srdíčky do své sbírky(její počet je rovných 820 ks). Vstup do lékárny na Horním náměstí v Olomouci-upoutalo mě to tu-jak samotný vchod,tak zařízení lékárny i vzorná obsluha.Tady jsou človíčci opravdu na svém místě.. Moje cesta do Olomouce skončila rodičákem,následovala cukrárna a pak cesta domů.To odpoledne jsem si fakt užila v klidu,nikým nerušená..konečně půlden,kdy nikdo nic po mě nechtěl.a to bývá opravdu málokdy...

Žádné komentáře:

Okomentovat