úterý 29. listopadu 2016

Advent 2016

Přišel letošní adventní čas..Měla bych zpomalit,ale opak je pravdou.nestíhám.Tím,že jsem nastoupila do práce,kde zatím trochu "PLAVU",se mi všecko změnilo.hlavně můj volný čas.doma pořád trvá přestavba,i když už se to snad opravdu chýlí ke konci.nemám letos ještě ani nic nazdobeno.Stihla jsem jen narychlo v neděli udělat adv.věnce těm,co jsem to slíbila.A nám domů jsem letos nedělala tradiční kulatý,ale koupila jsem si dřevěný tácek a zužitkovala,co jsem měla doma.Místo bodců jsem použila plechovky od Salka,svíčky mám obyčejné hřbitovní Terezia,vytáhla jsem je z obalu a mám z nich adventní(1 ks vyšel na 10,-kč),chvojí z Kojetína od švagra,ozdoby z domácích zásob.Dokoupila jsem jen 1 řetěz-bílé motýlky.. A ozdoba-svícen je na světě.. ten kulatý s fialovými svíčkami byl pro Ivetu,kromě něj jsem dělala ještě 3 na přání(nestihla jsem vyfotit). Přeju všem opožděně krásný adventní čas plný pohody,lásky a rozjímání.bez stresu,pohrom,úrazů a neštěstí všeho druhu.Z.

2 komentáře:

  1. Zdenka, tak teda zarezávaš v novej práci o stodušu! Neboj sa, to chce trocha času a budeš v nej ako doma. Treba niečo odkukať a niečo urobiť podľa seba a všetko ti pôjde jedna radosť!
    Mne sa páči tá drevená tácka, no a využiť tie plechovice salkové, to by mňa nenapadlo a poviem ti, vyzerá to výborne.
    Na vianočných trhoch si si to iste užila, proste sme obe na takéto akcie ako stvorené :-)))
    Ak počasie dovolí, pôjdeme s manželom vo štvrtok do Lipt. Mikuláša na Mikulášsky jarmok. Ešte som tam nikdy nebola a vraj býva tam krásne. Len nech nespadne snehu do pol človeka :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle tácek mám taky, kupovala jsem ho v Kiku právě na adventní věnec.

    OdpovědětVymazat