sobota 22. října 2016

Tento týden

byl ze začátku dost hektický(moje nervy!!),ale od čtvrtka docela v pohodě.Vymyslela jsem si,že si konečně udělám pro sebe pracovnu z nevyužitého výminku.už tam mám 3 skříně(už teď jsou 2 plné materiálu k tvoření),ještě tu budu mít psací stůl s lampou a pak už se tu zavřu a budu se věnovat svým zálibám.Než jsem tu místnost ale vyklidila a vydrhla všecko,tak mi to dalo pěkně zabrat.. Stihla jsem i páteční výlet na Zlínsko,taky relaxovat u čtení: taky u vyšívání: Skoro celý týden pršelo,ale dnes po obědě jsem stihla sklidit poslední úrodu ze zahrádky: zbytek hroznů-ty přijdou do kvasu,jabka jsou pro nás a některá i pro zvířátka,poslední nalezený kopr bude do polévky,rajčata jsem dala do mrazáku ..včera jsem si ještě do mrazáku čistila papriky a zelené fazolové lusky(nestihla jsem nafotit). Už je potřeba jen záhonky zrýt a zahrádka bude nachystaná k zimnímu spánku...

1 komentář:

  1. Zdenka, tak to budeš mať super - vlasná dielnička, len pre teba, to už hej! Budeš si tam hovieť :-)))
    Posledná úroda sa už spracúva, mrazí....... v zime akoby si našla!

    OdpovědětVymazat