pátek 30. září 2016

Hrabyně

Ve středu,kdy byl státní svátek,jsme si udělali výlet na motorkách.Tentokrát do Hrabyně u Ostravy-na Památník 2.světové války.Byla jsem tu kdysi se školou,to už je pěkně dlouho.Už jsme si několikrát říkali,že bychom tu mohli někdy zajet.Jeli jsme několikrát okolo(když jsem byla s Pavlem s náklaďákem). Cestou tam jsme se stavili na SALAŠI-tj.krásná dřevěná hospůdka v Hradci nad Moravicí. Muzeum-betonové obrovské monstrum..okolo stará vojenská technika.A uvnitř opravdu expozice,že člověku z toho mrazí. VÁLKA-nikdy bych ji nechtěla zažít..Asi nikdo z nás.. Nemám ráda násilí,zabíjení,ponižování-proto mi všecko,co se týká války,jaksi není příjemné.Ale prohlídku muzea jsem přežila(kdybych tu měla jít sama,tak mě tu nikdo nedostane!).Bylo to strašně autentické-ponurá hudba,střílení,nálety(všecko na filmovém plátně),ukázka rozbombardovaných domů....hrůza,kterou museli lidé zažít.... Cestou zpět jsme si udělali zastávku v hospůdce "U Karkulky",tady jsme si dali mňam pohár. potkali jsme tu i další motorkáře.. Bylo nádherné počasí...jelo se nám krásně..ale už jsem se těšila domů.Vojenská témata nejsou pro mě to pravé ořechové.

2 komentáře:

  1. Zdenka, tak tam by som poslala všetkých maladých, lebo nevedie o vojne nič! My to vieme z rozprávania našich rodičov a v škole sme povinne chodili na všetky filmy z vojny. Dnešná mládež nemá pred ničim rešpekt, ničoho sa neboja, žiadna pokora.
    Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni kochám se nad motorkama😉.asi jsem hodně cinklá😂..
    Krásný výlet jste měli, pro mne už moto sezóna bohužel skončila.
    Měj se moc hezky. Z❤❤

    OdpovědětVymazat