úterý 2. srpna 2016

ZASE JSEM BUFETILA...

Dnes ráno,když jsem roznášela noviny..Jdu kolem kontejneru na bioodpad.A tam vyhozených několik kytiček.Jenomže jsem neměla jinou tašku než tu s novinami.tak co teď?noviny šly z tašky ven ,nesla jsem je pak na ruce-naštěstí jich už bylo málo..A já mám 2 úlovky(zítra budu asi pokračovat,ale to už si určo beru igelitku)-Do domečku Gloxínii a na dvůr nějakou vrbičku.Už jsem obojí nasadila.Přece jsem to tam nemohla nechat...naštěstí obě kytičky měly i kořenový bal.. Už jsem tak zachránila hodně kytiček.Naposledy gloxínku-ta mi kvetla nedávno: a taky difenbachii-ta napřed byla ve vodě a jak pustila kořeny,šup s ní do hlíny!mám ji asi od dubna a podívejte se,jak mi krásně minulý týden vykvetla!má 2 květy:Tak krásně se odměnila za to,že neskončila na skládce bioodpadu..ale u nás doma. PS:Kytičky,to je moje!!

6 komentářů:

  1. Zdeni tak tenhle bufet bych taky nepřešla jen tak.
    Přeji ti, ať se ti květinky brzy odmění za záchranu.
    Krásný den, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,takový bufáč by mohl být klidně každý den!přeju krásný večer!

      Vymazat
  2. Zdenko, jsi dobrá záchranářská stanice ! Říká se, že to kytičky cítí a proto se ti odměňují a krásně kvetou. Taky by mi jich bylo líto. Tak ať se daří - tobě i kytičkám !!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo.u nás se furt něco zachraňuje.buď kytičky nebo zvířátka-zas máme novou minikrálici,co donesly děcka v pátek.jsem myslela,že mě trefí..jenže to na mě udělalo kukuč a už jsem ji měla na klíně..a s těma kytkama je to taky tak..

      Vymazat
  3. Tak tá vrbka je úplne krásna, aj s kmeňom, nerozumiem, ako to niekto vyhodí!
    Tebe to určite zas zakvitne a bude ťa tešiť dlho!
    Ja nie som taká dobrá pestovateľka, ja by som nevedela, čo s tým :-(
    Zdenka, Už v nedeľu večer som na teba myslela, čo sa robí, keď nás neinformuješ o víkende, kde ste boli, čo ste videli, ale dočkala som sa :-)))
    Majte sa všetci spolu fajn!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško,v ned jsme cestovali do Zlína do Gemini,v pond.nanovo.a protože odpol.lilo,tak jsme nikam tentokrát na motorce nejeli.odpočívali jsme u tv.ale teď o víkendu razíme..huráá.teda-pokud bude počasí..přeju krásný večer!!

    OdpovědětVymazat