sobota 13. srpna 2016

Můj odpočinkový kout v obýváku.

Už jsem tu psala,že jsme obkládali část obýváku a z druhé strany chodbu palubkami.. V obýváku už jsou 2 zdi obloženy několik let-obklad je tmavší.Nejdřív jsem ten nový obklad chtěla jen nalakovat bezbarvým lakem,ale Pavel mi řekl,že bych měla koupit nějaké odpovídající mořidlo,aby to nezůstalo tak světlé. První obchod-mořidlo nevedem(obchod pro kutily). druhý obchod-mořidla už se nevyrábějí a náhrada není(slečna v Barvách-lacích) Třetí obchod-poslední záchrana-OBI Přerov.HURÁ!!!Slečna příjemná,nejdřív nám ukázala sortiment-druhy+vzorník odstínů..Tak mám nakoupeno-odstín BOROVICE PINIE. Ve středu,po příchodu z odpolední směny v Osevě,jsem se do toho pustila.Nejdřív 1 nátěr,za 2 hodinky další.Šla jsem spát o půlnoci,ale stálo to za to.Do rána to uschlo,tak jsme s Adélkou nastěhovaly zpátky část stěny,umyla jsem všecku keramiku,Adélka vysála..,já jsem ještě pověsila svoje oblíbené obrázky.a mám konečně pěkný koutek k odpočinku dle svých představ.. a tady ještě "POLOTOVAR"-natřené palubky,které zakryly bývalý vchod z chodby do obýváku.už je i tady vše hotové,fotky budou později(je tu věšáková dřevěná stěna),nemám momentálně k dispozici foťák. Tak zase je kousek našeho domku v interiéru dodělaný..

Žádné komentáře:

Okomentovat