úterý 16. srpna 2016

Letošní Kojetínské hody

Jako už několik let,i letos jsme se byli v neděli podívat v Kojetíně na náměstí na kulturní program.I když letos jsme,bohužel, nestihli krojovaný průvod,i tak bylo na co se dívat.Konal se tu jarmark,zpívaly a tancovaly tu soubory v krojích,odpoledne tu hrály kapely jako JELEN,Penzistor...Náměstí bylo plné lidí. Byla jsem se podívat i v Inf.středisku na výstavy-na té první zase byly exponáty ,co vytvořily šikovné ručičky zdejších lidí,např.fotky,keramika,obrazy...Ve sklepení zdejšího IC je nově otevřena výstava o vězeňství.A docela se jim povedla.Ale nejvíc mě zaujala výstava v Domě zahrádkářů-výstava jiřin,různých aranžmá a ručních prací..(o tom bude příspěvek zvlášť).koupila jsem si několik pohledů,taky mám nový zvoneček..No-a ještě něco malinko zase nasysleno už k letošním Vánocům..Těšila jsem se,že se tu setkám s kamarádkou,ale nakonec se to setkání neuskutečnilo..škoda. Byla to nádherně strávená neděle,vůbec se mi nechtělo večer domů..

Žádné komentáře:

Okomentovat