středa 6. července 2016

Poslední týden

byl u nás dost náročný.Doznívaly ještě moje 50tiny,plánovaná oslava u nás doma se odsouvá zatím na neurčito,protože momentálně bychom se nesešli všichni-děcka od kámošek jsou na táborech,na prázdninách a někteřé rodiny na dovolených.Ale i přesto jsem se postupně sešla se svojí segrou,taky s Broničkou a s Jaruškou.Dostala jsem spoustu krásných dárečků.Holky vědí,čím mi mají udělat radost.. Okopala jsem zahrádku,otrhala a zavařila letošní angrešt,vyloupala do mrazáku letošní hrášek.Suším řebříček,libeček a mátu.. Mezitím ostatní domácí práce,trošku tvoření..(zatím nedoděláno a tudíž nenafoceno).. O relaxu v následujícím příspěvku(myslím,že do jednoho se to nevleze...)

2 komentáře:

  1. Zdeni opět velká šikulka, tolik věcí jsi stihla☺
    U nás je angrešt pořád nezralý, tak zatím řádím s višněmi.
    Moc pěkné dárečky jsi dostala,přeji ti krásné dny. Pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Zdenko, krásné dárečky jsi dostala ... a plno práce udělala .. my taky mívali angrešt, ale chytil nějakou nemoc,koupil se nový a opět to samé, tak jsme s pěstováním skončili.. kdysi babi dělala marmeládu - jahody s angreštem - to nemělo chybu .
    Ať se daří. Jarka

    OdpovědětVymazat