úterý 19. července 2016

DOvolená Slovensko-den 4.-úterý.

Dnes jsem vstávala dřív než dny předtím.Měla jsem službu v kuchyni.O půl 7.jsem vyrazila do zdejšího Coopu.Městečkem vládl ranní klid.VEnku jen pár lidiček,jinak jen zpěv ptáků,semtam projelo nějaké auto..Měla jsem s sebou foťák,tak jsem udělala několik snímků Bešeňovských domečků.. Udělala jsem snídani..ta se odehrávala u stolu venku u naší pronajaté chatky. Po snídani jsme uklidili ,sbalili si věci,poděkovali domácím a odjeli zas o kus dál. Vzali jsme to přes DONOVALY-no,NÁDHERA!!!!!!Úplně mi to vyrazilo dech!!taková krásná příroda!!a ty dřevěné stavb,typické pro tento region..A paní v inf.centru příjemná,ochotná s úsměvem..Malá zastávka k občerstvení.A já jsem stihla i chviličku ve zdejším kostele..Pro mě moc důležitou.. Z Donoval jsme jeli krásnou přírodou dál.naším cílem je městečko Sliač.Tady jsme se ubytovali v penzionku U Satmára-tady jsme byli ubytovaní i vloni a moc se nám tu líbilo.Naštěstí tu i letos bylo volno,dostali jsme 2 apartmány v podkroví. Po ubytování jsme odjeli do Kováčové do Aquaparku,kde jsme byli do večera.Peťa se pak s námi rozloučil a odjel domů,do Dunajské Lužné.Zavolaly ho pracovní povinnosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat