úterý 10. května 2016

Pondělní volno

Měla jsem 2 dny volno..Včera dopoledne jsem byla na návštěvě-v Osevě(Bože,jak mi ten jejich kolektiv chybí!!).Podívejte se,jakou krásu má Lenka ve váze: ještě zblízka: Doma jsem pak vyklízela šatnu,protože jsme se rozhodli,že ji trošku zrekonstrujem.Zatím se včera obouchaly staré obkladačky(původně tu moje babička měla pokoj s umývadlem).obkládat se to už nebude.Dělá se tu nová eletrika,zaomítá se to,vymaluje...poskládá se tu nábytek,který tu byl-vlastně jsme vyhodili rozbitou skříň a zítra dovezem druhou(už je zamluvená v bazaru za 200,-kč).No,a hlavně jsem dnes vzala krabice a zbavovala se nepotřebných věcí,mám toho 11 beden-zavezem to potřebným.kabelky,povlečení,oblečení,nějaké knihy,ubrusy,hračky...nějaké nádobí.uvolnilo se mi spousta prostoru-pod gaučem i ve skříni..Do pátku prý bude šatna hotová..

Žádné komentáře:

Okomentovat