neděle 8. května 2016

Luhačovice 7.5.2016

Nádherný zážitek-starodávný jarmark(tady jsem se potkala s kamarádkou z Holešova,která tu prodávala),otevření pramenů,na kolonádě se vše neslo v secesním stylu..Tuto dobu mám moc ráda-tak se moct vrátit o 100 let..Cyklisté na starých kolech,i na velocipédu,stará auta,...pěší páni ve fraku a s cylindrem,dámy v dlouhých šatech a paraplíčkem.k tomu ochutnávka léčivé vody,ukázky sokolnictví,pouliční harmonikář i hráč na flašinet..Spousta lidí -Luhačovice narvané k prasknutí svými návštěvníky..problémy s parkováním(hledali jsme parkovací místo opravdu celou hodinu!)..obchůdky podél hlavní třídy s krásnými kousky oblečení,bot i kabelek,kavárny s venkovním posezením,voňavou kávou a oplatky.Secesní měšťanské domy i ozdravovny postavené v duchu Dušana Jurkoviče....Prostě jedním slovem NÁDHERA. Nafotila jsem spoustu fotek..,dala si voňavou vídeňskou kávu-zdarma k tomu jsem dostala oplatek,prolezla jsem obchůdky.Koupila jsem pro svoje blízké lázeňské oplatky,sobě zvoneček a pohledy do svých sbírek(no,jak jinak).A největší radost mi udělala Toulavá kamera č.22(to už mám taky pěknou sbírku-mám všecky díly!!).tu jsem si koupila na kolonádě v knihkupectví. A hlavně-byla jsem se svými blízkými-s Adélkou a Peťou a náležitě jsme si to užili.. A cestou zpátky:větrný mlýn a poutní kostel Štípa

3 komentáře:

  1. Zdenko, skvělé fotky, určitě prima zážitek! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni tak to musela být opravdu nádhera. Veřím,že jste si to užili.
    Mám další společné - mám také všechny knížky Toulavky :-).
    Měj se moc hezky, nás čeká první moto víkend, moc se těším.
    Krásný večer. Z.

    OdpovědětVymazat