neděle 22. května 2016

Jeseníky-Jindřichov 22.5.2016

Už jsem tu několikrát psala,že Jeseníky jsou mojí velkou srdeční záležitostí.A dnes jsem dostala ten nejkrásnější dárek,i když nemám žádný svátek,narozeniny...(snad jen to,že zítra jsme spolu 3 roky a 7 měsíců).Vyjížďka na motorkách-směr Jeseníky.. Po celotýdenním shonu-tento týden fakt i několik nepříjemných situací,hooodně práce,starostí...prostě to se nedalo odmítnout. Nejdříve nádhernááá stará roubenka,která patří tchánům od Pájové neteře..Tak vejděte se pokochat(můj styl-a dnes balzám na moje srdíčko,které potřebovalo strašně moc odpočinek..).Strávili jsme tu krátou,ale krásnou chvilku..A já děkuju všem,kteří mi dnes umožnili tak nádherný zážitek..

1 komentář:

  1. Zdeni Jeseníky jsou nádherné. Kouzlo přírody a zatáček. Projeli jsme si je minulý rok a také ráda vzpomínám. Krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat