čtvrtek 12. května 2016

dnešní rychlovka

Už dlouho jsem se chystala se pustit do nějaké rukodělné činnosti-pokud možno,málo časově náročné.Nějak mám málo času,dělám celé dny,od příštího pondělí už to snad bude lepší,budu chodit jen na odpolední směnu.V práci o přestávkách a když nemám zákazníky,háčkuju tašku-snad ji zítra dorazím.. Dnes jsme o přestávce s Broničkou(z vedlejšího obchodu) mimo jiné navštívily bazar-je naproti naší práce-tam jsou poklady!!!včera jsem si tam koupila šatní skříň za 260,-kč.už ji mám doma a čeká na svoje místo v rekonstruované šatně(termín dokončení snad v pondělí).No,a dnes jsem tam za 1,-korunu(opravdu 1 kč!!)objevila v krabici dřevěný tácek.Asi původně sloužil pod solničku,pepřenku a kelímek na párátka.Když jsem to tam uviděla,hned mi blesklo hlavou,co s tím. A tak po příjezdu z práce jsem si konečně zas udělala chvilku na svoje tvoření..A tady je výsledek: No,a když už jsem byla v tom tvoření,tak jsem dodělala recyklaci starého svícnu-ten jsem si původně dovezla před měsícem od Ivety s haraburdím. Na tom rámu taky už pracuju,je vydrhnutý,obroušený,2x natřený balakrylem..bude z něj obraz-vše už je nachystáno,jen musím sehnat kousek králičího pletiva..snad se zadaří o víkendu. PS:A jak je mi hned líp,když se trošku zadařilo tvořit...dobilo mi to baterky..

4 komentáře:

  1. To by jeden ani nepovedal, čo z toho ty dokážeš vytvoriť! Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni moc povedená rychlovka. Svícny jsou moc pěkné. Šikulka.
    Krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Teda z tácku za korunu udělat takovou parádu... šikovné děvče!

    OdpovědětVymazat
  4. Tácek už dělá radost u kamarádky-byl to dárek...

    OdpovědětVymazat