úterý 5. dubna 2016

moje sobotní putování s muzikou...

Sobota ráno.V 5 hod budíček,ranní hygiena,obleču se..5,20tu mám pošťáka,co mi vozí noviny na roznos..pak si to roztřídím,poskládám...Vycházím v 5.45 hodin.všude tichoučko,jen slyším zpěv ptáčků.Jdu ulicí,kde jsou domy jen na jedné straně,jinak je tu pás trávy a cesta.a najednou slyším hudbu-tvrdý rock..a je to čímdál blíž.hledím na všecky strany a nikde nikdo-ještě si tak říkám,kdo si asi tak po ránu vyhrává.a najednou ho vidím-leží v trávě a já jsem na něj málem šlápla..Ne,nebyl to žádný opilec,který by nedošel domů..ale krásný mobil-takový ten LEPŠÍ.CO teĎ?ještě mám před sebou 2/3 cesty s novinami..tak si říkám-hudbu vypnu a budu pátrat,komu mobil patří.No jo,ale přístroj nešel vypnou!!tak já mobil do kapsy-co už,když ho mám..a tak celou další roznášku jsem šla s hudbou v kapse!(jestli mě někdo viděl a hlavně slyšel,tak si musel myslet,že mi asi po ránu přeskočilo...).Navíc to není můj šálek kávy..kdyby tu aspoň hrál folk..nebo třeba country. No nic,tak jsem obešla dědinu,roznesla noviny.měla jsem chuť vzbudit naší paní starostku,ale přece ji nebudu budit v sobotu,když se může vyspat.Po příchodu domů budím děcka,ty naštěstí věděly,jak tu hrůzu vypnout..a zavolali jsme na nějaké číslo,dověděli se,čí to je..Šťastný majitel si pro něj přišel až skoro večer,než jsem odjížděla.. tak takový jsem měla sobotní kulturní zážitek! (ten mobil stojí asi 15 tisíc káčé,tak určitě se jeho majiteli orosilo čelo,když zjistil,že ho ztratil) Při roznášce novin semtam něco najdu,většinou ale tak šnečí ulitu,třeba nějaký pěkný kamínek,peříčko,šišku ze stromu-to použiju na svoje tvoření..nebo třeba nějaký šroubek,matičku,knoflík..někdy korunu nebo dvojkorunu.už jsem našla i krásnou starožitnou kávovou lžičku. 2xjsem našla peněženku i s doklady(a samozřejmě ji pokaždé vrátila i s celým obsahem!).Ale toto byl můj pošťácký nález století.

Žádné komentáře:

Okomentovat