neděle 27. prosince 2015

Povánočně 27.12.2015

Miluju Vánoce,pro mě jsou to ty nejkrásnější svátky v roce.Mám ráda okamžiky,kdy se sejdeme s celou rodinou.,mezi svátky si dáváme srazy s kamarádkami..se známými,na které nám přes rok nezbývá tolik času..Poslední dobou těch setkání bývá míň.Hodně lidiček z rodiny i z přátel už se na nás dívá z nebíčka.. Letošní Vánoce-nervy na pochodu... 1.nestíhám...trubičky se u nás nadívaly ještě na Štědrý den ráno(víc jak půlka jich zůstalo ještě nenaplněných v krabici na Silvestra) 2.vůbec mi to nepřipadá,jak Vánoce,venku kvetou kytičky-sedmikrásky,fialky,krokusy..vánoční koledy mi k tomu nějak nejdou... 3.všude humbuk-v obchodech plno lidí,kteří nakupují,jako by měl být konec světa... 4.doma menší chaos-oprava auta,do toho potopa v koupelně(prasklo těsnění) a aby toho nebylo málo,tak klekl počítač.. 5.první Vánoce,kdy tu nemám pod nohama svoje klubíčko-Bobáška...Už přes 4 měsíce je v psím nebíčku..A mi tak strašně moc chybí-vždyť byl pořád se mnou. A ještě ráno před Št.dnem ,kdy jsem šla s novinami,tak jsem se dověděla,že mému vedoucímu z Osevy umřel den předtím tatínek.To mě taky dost dorazilo... Nakonec jsme všecko zvládli,v 17 hod jsme zasedli k rybí polévce a kapřímu řízku se salátem.Pak přišli naši ke stromečku,rozdali jsme si dárky...Večer děcka u tv a já pěkně pod deku s novou knížkou... Ježíšek u nás letos udělal snad všem radost,mi teda určitě-dostala jsem všecko,co jsem si tak potajmu přála...knížky,oblečení,spoustu kosmetiky,kabelku(tu jsem opravdu už moc potřebovala),samozřejmě zvonečky(jsem letos už zakázala je kupovat,protože je jich opravdu 700 ks,ale moje děti mi řekly-bez nového zvonečku nejsou u nás Vánoce-a to samé kamarádky...). A překvapili mě moc,ti moji puberťáci,protože mi koupili krásný řetízek s přívěskem.taková menší ochutnávka-pak nemá člověk kynout! Na 1.svátek vánoční jsem odjela do Kojetína,děcka odjely k babičce a dědovi(k rodičům mého Ex)..V Kojetíně taky proběhlo hodně setkání s celou rodinou(je jich jak HUjerů). Všecko bylo nakonec super-celé Vánoce...a to jsem si do poslední chvilky myslela,že nic nestíháme... Jen těch úmrtí by tolik nemuselo být- teď budou následovat 3 pohřby po sobě,ach jo...Snad po Novém roce bude veseleji..

Žádné komentáře:

Okomentovat