čtvrtek 19. listopadu 2015

Třebíč 17.11.2015

Začalo to v sobotu..Po mém večerním příjezdu do Kojetína mi Pavel řekl,že hledá pro Věrku auto na Aukru..Tak dražil-dražba končila v neděli večer.No,a dopadlo to tak,že "v úterý jedem pro auto". Tak jsme teda v úterý ráno vyjeli-směr Třebíč.My dva,Věruška,Jirka a jejich vnučka Adélka..Těšila jsem se,protože v Třebíči jsem ještě nikdy nebyla,jen několikrát jsem jí projížděla. Auto Věruška koupila.No,a potom jsme jeli do centra města,chtěla jsem se konečně trošku podívat,kde jsou ty krásné domečky,které znám zatím jen z knížek nebo pohledů..Jen jsem si říkala,že snad bude otevřené informační středisko,abych si mohla koupit turistickou známku a pohledy. Prošli jsme celé náměstí-musím říct,že se mi tu opravdu líbilo..Takové nádherné měšťanské domy(jen pár staveb z minulého režimu náměstí hyzdí,ale každá doba nese svoje).A spousta obchůdků...A tak jsem fotila a fotila a kochala se... Pohledy mám a známku taky-IS bylo otevřené,huráá!!A ještě jsem si nasyslila nějaké brožůrky o Třebíči a okolí.. Chtělo by to víc času,jenomže-když chlapi pospíchají...Třeba někdy příště..Rozhodně bych se tu chtěla ještě někdy vrátit..

Žádné komentáře:

Okomentovat