čtvrtek 15. října 2015

Auto-moto burza +blešák Drahotuše 10.10.2015+výlet do středu Čech.

V sobotu ráno-zima jak na Sibiři(kde to bylo?).Roznesla jsem noviny a vyrazili jsme.Nejdřív malá zastávka na blešáku v Přerově a pak jsme pokračovali na obr blešák na letiště v Drahotuších.Byla strašná zima,silný studený vítr...Byli jsme zabalení v bundách a rukavicích.Lidí tu bylo opět hodně.Samozřejmě,že mi přibyly do sbírky zvonečky.A taky jsem nakoupila prkýnka k tvoření/viz další příspěvek/ Pak jsme odjeli do Kojetína,tady jsem si dala horký čaj a celé odpoledne odpočívala.Až večer jsme šli ke švagrovi a tam jsme tentokrát byli pěkně dlouho...Dělali jsme i večeři-měli 2 tašky václavek,tak jsem pomohla je očistit a udělali jsme smaženici..Bylo nás tam jak blech... Ráno jsme se vypravili do Čech,blízko Praze.Pavel tam měl domluvený jeden kup...Byla jsem zvědavá,zda to klapne..A dopadlo to dobře-teda výbornějeli jsme nádhernou krajinou...dokonce jsem poprvé byla v M Donaldu...Mňam pohár+horká čokoláda... Před jedním hotelem u Prahy jsme měli sraz s jedním pánem,který na inzerát prodával to,co jsme už dlouho chtěli...:A tak máme NOVÉHO KAMARÁDA-vozík PAV za motorku.hurááá.

Žádné komentáře:

Okomentovat