čtvrtek 24. září 2015

Výlet na Rusavu

Dnes jsem měla dopoledne volno(počítala jsem původně s volnem celodenním,ale byla změna).Peťa byl dnes taky doma(teda u nás).Adélka ve škole,Tom spal po noční..Tak jsme se dohodli,že pojedem na hřiby(haha,zní to neuvěřitelně-ale potencionální zeťák a tchýně si vyjeli na výlet..)Po otázce-a kam teda pojedem-jsme se rozhodli,že na Rusavu.Není to zas tak daleko...
Hub jsme našli jen málo-nějakého praváka,suchohříbky a klouzky..Na zítřejší omáčku stačí:
Jinak jsem si nasbírala jen nějaké věcičky k tvoření-šišky,bukvice,lišejník...
V lese:
Nechtěl by Tom schodky na traktor?
Ukaž?tak to je super,to se obrousí,natře na černo,vyvrtají se dírky na šrouby a dá se to na dvůr na jaře na kvítko.vem to,prosím...(Tak Peťa zatím neříkal nic...)
Za chvilku-funíme do kopce a já-Jéééé,šutr-teda obr šutr,ten veznem na skalku..Neříkal nic,já jsem čekala,že bude nadávat..vzal auto,přijeli jsme blíž(naštěstí to bylo u cesty)a šutr byl v kufru...to už si asi myslel,že tchýně je praštěná...šutr nemám zatím nafocený...

Cestou zpátky z lesa jsme se stavili přímo v obci Rusava-nejdřív v místním malém obchůdku na pohledy
a potom v místní keramické dílně.Dělají tu krásnou RUSAVSKOU KERAMIKU.Tak mám zvoneček(teda OBRZVONEC) kočičku a k tomu ještě kočičku na zeď.

Potom nákup v Bystřici pod Hostýnem v Albertu a honem domů,protože už mi volala kolegyně,že musím do práce...

1 komentář:

  1. Tak to teda máš skvelého nádejného zaťa :-)))
    U nás huby vôbec nerastú, ja síce na ne nechodím, ale všetci sa na to sťažujú. Budem sa tešiť na jar, na kvietky pri "novom" zábradlíčku, určite to dobre premyslíš a zrenovuješ!
    Pááá

    OdpovědětVymazat