neděle 13. září 2015

LEDNICE

tentokrát ne nějaká kuchyňská.ALe OPRAVDOVÁ LEDNICE-zámek!!!asi celý život,kdy jsem se dověděla,že tento zámek existuje,bylo moje velké přání se sem podívat.A až teď,když už mi bude brzo -sát,tak se mi moje přání splnilo..Když mi můj miláček ráno řekl,že jedem do Lednice,tak to bylo tak nádherný!!
A tady je několik fotek-zase jsem fotila o 106!!(taky proto,že jsem se rozhodla psát cestovní deník-dostala jsem ho na narozeniny a ještě jsem nezačala,od června nebyl čas,schovávám všecky pohledy,reklamní letáky,vstupenky...):

Uvnitř zámku jsem nefotila,tam to bylo za poplatek.
Návštěvníků bylo plno-na zámku i v zámeckém parku,taky okolo v hospodách.Narváno.Vyšlo nám počasí..Na motorkách se jelo líp než např.na Bouzov,kdy byla zima.
(včera jsem v Kozlovicích a okolí byla s Adélkou a Peťou autem)
Tak jsem si tento víkend opravdu užila.Bez stresu a honění...A tímto děkuju všem,co se podíleli na  tom,abych byla spokojená.Za včerejší výlet našim mladým,no a za dnešek SAMOZŘEJMĚ Pavlovi a taky Pepikovi s Irenkou...MOC DĚKUJU!!!!!Byl to nádherný víkend!!

1 komentář:

  1. Tak, Zdeni, ideš si učiť cestovania!
    Ďakujem ti za krásne foto, to skoro akoby som tam bola aj ja :-)
    Páá

    OdpovědětVymazat