pátek 31. července 2015

Letošní výlet na Svatý Hostýn

Byl čtvrtek.Už týden se domlouváme,kdy vyrazíme na Hostýn.Tento výlet děláme každý rok.Je to od nás kousek a pokaždé zažijeme něco nového.
Měla jsem jen krátkou směnu.Doma jsem ani nevařila,protože naše lednička je plná jídla z předešlých dnů.V 11 jsme vyjížděli.
Naše první zastávka je Bystřice pod Hostýnem,potřebovala jsem do papírnictví-bohužel,přes poledne zavřeno.Ale potěšili mě v galanterii-měli všecko,co jsem potřebovala-hurááá!!A pak už parkoviště a autobusem na Hostýn.
Ačkoliv byl všední den,všude bylo plno lidí.Většinou to vypadalo na prarodiče s vnoučaty.Stánky plné lákadel,někde se i ozýval dětský pláč,že babička nekoupila panenku....
Vlezli jsme do kostela.Je krásný zvenku i zevnitř.Vždycky to tu obdivuju..
Dnes jsme se stavili i na jídlo..(jindy si bereme sebou).Dali jsme si palačinku s javorovým sirupem,jahodami a šlehačkou(my 3 ženský) a Petr halušky s uzeným.
koupili jsme tu pohledy,měli je za 4,-kč/ks(ve stáncích jsou za 6-8,-/ks).Prošli jsme se kolem stánků,koupili turistickou známku-mají novou-s hostýnskou rozhlednu-tu jsme ještě neměli.
Na rozhlednu jsme tentokrát nešli,nějak se nám nechtělo.Teď si říkám-škoda(tak příště).
Mladí si navzájem koupili perníková srdce Z LÁSKY...
Autobusem jsme sjeli zpět dolů-do Bystřice k parkovišti.A odtud už hurá domů-za naší domácí zologickou...
Tak zas příští rok,Hostýnku!!

1 komentář: