pondělí 6. července 2015

Letošní dovolená-Slovensko-část první

Původně jsem si myslela,že o naší letošní dovolené ani psát nebudu...Ale nakonec jsem svoje rozhodnutí změnila.
Na dovolenou jsem se hodně těšila.Byla plánovaná původně někde u nás.Asi Adršpach.Nakonec vyhrálo Slovensko.Pavel tu má část své rodiny,protože jeho maminka je původem Slovenka.
Z Kojetína jsme vyjeli v neděli 28.6.2015,před námi asi 180 km na motorkách,cíl-dědinka Dunajská Lužná,domeček Pavlova bratrance Petra a jeho ženy Renatky.A musím dodat,že domeček vskutku nádherný,zařízený s citem a láskou..
Více jak půl cesty nám silně lilo.Do cíle jsme dojeli mokří tak,že Pavel lil vodu z botů...Poznala jsem skvělé lidičky-potkala jsem se s nimi poprvé.Vykládali jsme dlouho do noci.Přišli i další příbuzní z rozvětvené rodiny..A kupodivu se mi nechtělo spát(doma tou dobou dávno spím)

Žádné komentáře:

Okomentovat