středa 24. června 2015

krabice

V sobotu(20.6.)jsme byli na obr blešáku v Drahoruších.Ráda tu jezdím,dá se tu fakt levně a dobře nakoupit.Je to tu na velké ploše ,hned vedle letiště.tentokrát jsem si vezla domů zvonečky,2 ker.misky na kytičky,plnou tašku sladkostí pro celou rodinu a taky dřevěné krabice.V tých měl tady jeden pán nějaké zboží na prodej.
Říkám-takové škatule by se mi hodily..prý-a kolik byste dala?Já nevím..Tak pán říká-za 30,-kč jsou všecky 3 vaše..Super kup!!a já jsem už věděla...v hlavě mi to šrotovalo,moje pazourky už mě svrběly po touze tvořit z "ničeho" "něco".Přesný plán..
Krabice dostaly doma očistnou koupel..po pořádném vyschnutí vnitřní nátěr-a to rovnou 2x,protože pořád to bylo trošku oku nelahodící..Potom každá 2x venkovní nátěr.. a nakonec  kabátek z ubrousků...
krabice-pův.stav
a tady je výsledek-viz 3 fotky...
Zachráněné krabičky...budou v nich určitě věcičky na tvoření...

6 komentářů:

  1. Krásně jsi ty krabičky vyzdobila.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni krásně jsi si poradila a krabičky dostaly úžasné kabátky a můžou sloužit dál :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Zdenka, máš ich nádherné! Všetky tri sa mi moc páčia, oplatil sa nákup! Ale bez dobrého nápadu a jeho realizácie by to boli len obyčajné škatule.
    Pa

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško-to je ono!!když to uvidíš a už ti to v hlavě šrotuje,co s tím uděláš..

    OdpovědětVymazat