pátek 12. června 2015

Jen tak kousíček,podél lánů...

Taky máte někdy potřebu se odreagovat ,všecko vhodit za hlavu a zmiznout z  dohledu všech protivných a otravných lidí??tak u mě to nastalo po dlouhé době právě dnes..Utekla jsem.Aspoň na chvilku..
Ráno jsem roznesla noviny(Tom má studijní volno,tak mi pomohl,za to mu patří velké DĚKUJI!!),poklidila svoje ZOO,pak jsem volala do špitálu,jestli mi už pustí Adélku domů..Následně jsme pro ni jeli,stavili se na nákup..honem uvařit,trochu uklidit,pak návštěva s Tomem u mé sestry,kafíčko..Zase jsem si dovezla kytičky.Adélka odjela ven s Petrem-musí pomalu cvičit chůzi,má berle.Jeli na pizzu.Tom si zase zalezl u lesa na posed-pozoroval srnky..A já jsem si na chviličku odešla jen tak ,kousek za naši ulici.cesta k Osevě a kousíček dál..Jen tak se projít do polí..Špatně se fotilo..byl vítr..Ale bylo to o.k.-chvilka klidu jen pro sebe...Už jsem dnes byla moc utahaná,měla jsem dost náročný týden..Moc starostí.A ještě urýpaní lidi dokola-teda někteří..Segra mi řekne-pusť to jedním uchem tam,druhým ven.No,to já většinou neumím.

Všecko kvete...zraje pomalu obilí..A je velké sucho-chtělo by to vodu..
Prošla jsem se,zklidnila si nervy...Taková půlhodinka klidu..A je mi líp!!

A ještě se musím pochlubit-moje výhra-domeček od Ivanky-DĚKUJU!!!Už visí na zdi na verandě(na venkovních dveřích by byl brzo zaprášený).Je nááádhernýýý!!
To už  je pro dnešek všecko.Tak všem dobrou noc!!Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat