úterý 12. května 2015

Co je u nás nového..

Tak za prvé-konečně mám od včerejška vytáhnuté stehy po trhání zubů.A paní zubařka mi jen tak řekla-A víte,že to byl těžký stomatologický zákrok?no,bodejž bych to nevěděla,když jsem trpěla jak pes.Abych pravdu řekla,jsem ráda,že to mám všecko za sebou a že ty stehy už jsou pryč.Už mě to v puse zavazelo...
Od neděle mám nový mobil.Zatím je to můj takový kamarád-nekamarád...Bránila jsem se mít "dotykáč"(já-technický antitalent!!),ale prý musím jít s dobou..Tak se snažím-moc mi to nejde..A moje děti ze mě mají srandu...
Mám konečně dodělané skalky,hurá..Teda myslím doma-na chatě je musím pořádně vyplít a trošku dosadit.Chtěla jsem v neděli,ale chytla mě taková strašná migréna,že jsme museli odjet domů..Všecko kvete,kytičky jsou plné včel,semtam i motýl přiletí..
poprvé mi rozkvetl šeřík...
Fotek mám spousty..jen -které vybrat??Všecko kvete,voní..a já si vychutnávám jara..Jaro miluju..

A ještě máme jednu novinku!!Poznáte ten rozdíl?
Stará lednička dosloužila..Tak je tu nová...

Žádné komentáře:

Okomentovat