sobota 11. dubna 2015

nádherná sobota.

Včera,když jsem psala,že mě ukrutně bolí záda,tak potom mi kamarádka napsala na meila-neboj,bude líp-hned,jak vyleze oskárek..Večer jsem o tom přemýšlela a došla jsem k závěru,že měla pravdu-jak vyleze sluníčko,tak bude třeba lepší nálada.Sice jsem špatně spala,hledala jsem tu správnou polohu,ve které bych mohla usnout..Ráno po probuzení mě opravdu vítalo sluníčko.A svět byl opravdu veselejší!!dokonce i ta záda už tolik nebolí..Tak po delším rozmýšlení jsem opravdu odjela na velkou burzu  do Drahotuš u Hranic na Moravě.Je to vlastně auto-moto burza+blešák-a to opravdu velký.Prodává se tu tolik věciček,při kterých jen srdíčko zaplesá!!Zatímco můj přítel se věnoval zkoumání a nákupu součástek,tak já jsem se soustředila na věcičky,které by se mi hodily na zvelebení domku nebo chaty..I když mám jen malinko peněz,i tak jsem nakoupila.samozřejmě zvonečky,ale i hrníček z hrdějovické keramiky a 2 lampičky-ty mám pro kamarádku k narozeninám(miluje zelenou barvu).A od zítřka si budu zase odkládat drobné,protože příště jedu zas.letos je tato burza ještě 3x,a to 20.6.,22.8. a 10.10.2015.Myslím,že moje sbírka zvonečků se zase rozroste..
moje nové zvonečky do sbírky..
a nový hrníček do jídelny..
zelené lampičky pro kámošku-snad udělají radost.Abych nezapomněla-ještě jsem si dovezla 3 dřevěná kuchyňská prkénka.Pán je tu prodával za 3ks chtěl 50,-kč.a omlouval se,že je to 2.jakost.Říkám-mi to nevadí,já je stejně budu natírat a zdobit dekupáží..No,a už jsou natřená a ještě večer je budu dodělávat,teda-chtěla bych.
Odpoledne jsem trošku odpočívala,trošku se věnovala kytičkám,dohlídla na setí zeleniny(když maminku bolí záda,zapojí se dětičky...),nafotila nějaké kytičky.Skalka je ve špatném stavu,protože naše hárající se fena si udělala ze skalky pelech.tak skalku musíme celou předělat..během týdne by snad mělo být hotovo-podle toho,co moje záda,a kolik bude času.
macešky-jedny z kytiček,které miluju(vzpomínka na dětství)
petrklíč..jeden z mála,který přežil psí drabání.
a asi už opravdu je tu jaro-začínají kvést jahody a taky přiletěly vlaštovky..
Jsem se nějak moc rozepsala..Tak musím končit,čeká mě ještě ubrouskování a možná i kousek vyšívání..Tak všem přeju dobrou noc a krásnou zítřejší neděli.Zdena.

5 komentářů:

  1. Tak to som rada, že sa ti polepšilo a blšák si mohla absolvovať. A máš krásne droprbnôstky. Som zvedavá na vynovené prkénka. Nad dekupážou som pred pár rokmi rozmýšľala, ale som nezačala. Teraz mi stačí vyšívanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naší skalku zase okupují kočky:-)))
    Pěkná sbírka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju,holky!!prkýnka jsou už naubrouskovaná,dnes večer je dozdobím a nafotím.přes den asi vyrazíme někam ven,uvidíme.venku je tak krásně a bylo by škoda toho nevyužít.
    Aji-zvonečků mám přes 600 ks.A skalka-máme doma 4 kočky,ale kupodivu na skalku nejdou.Zato Bára to fakt vyřešila,ze skalky nezůstalo skoro nic.nikdy předtím to neudělala.Naštěstí máme ještě další skalky u přítelové chaty,tak snad si dnes dovezu nějaké omládky odtamtud.tak pěknou neděli!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zdeni, jsem moc ráda, že jsi mohla jet na ten blešák.
    Zvonečky do sbírky i hrníček jsou parádní. Lucerničky pro kamarádku jsou moc pěkné a určitě udělají velkou radost.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat