pondělí 9. března 2015

Venkov a styl

Je sobota..ráno jsem si vzala foťák,že vyfotím,jakou trasu musím denně(kromě neděle) zvládnout při roznosu novin..bohužel,nebyl nabitý.. tak po neděli..
tak jsem se v klidu dala do vaření,úklidu a praní prádla..byla jsem v pohodě.jenomže potom stačil jeden neplánovaný rozhovor,který mě tak vytočil,že prostě mám zase na pěkně dlouhou dobu po náladě..Lidi jsou poslední dobou hrozní hulváti..teda-ne všichni.Ale je jich dost.Myslí si,že jsou mistři světa,a že na ně nikdo nemá.Vadí mi to.Lidská bezohlednost,kdy slušní lidé jsou bezmocní.A bohužel,je toho čímdál víc.
Už mě přešel veškerý dnešní elán a chuť vůbec něco dělat.tak si tu přemýšlím a ptám se PROČ...
Ale mám i jednu sobotní radůstku-soused mi ráno dovezl z města nové číslo-tentokrát jarní-Venkov a styl.A opět je nádhernééé!!tak se tu kochám..a těším se na jaro..A říkám si-všecko špatné je k něčemu dobré..a snad boží mlýny melou..
jdu si dát pořádnýho turka se šlehačkou a číst si..Tak přeju všem pěkný zbytek soboty!!Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat