čtvrtek 26. února 2015

bolest zubů..

..to je snad to nejhorší,co mě zatím v životě potkalo..Po chřipce mi bacil sedl do dásně..a jelikož jsem tam měla zbytek kořene od zubu moudrosti,tak mi to celé oteklo..nejdřív jsem to ledovala,jedla ibalgin..nepomohlo.nakonec jsem musela k paní zubařce.já-člověk,který se bojí zubaře jak čerta..ale poslední rok jsem tam víc jak doma.Jak se na mě podívala,tak mi jen řekla-děvčico nešťastná,kde jste k tomu přišla....Mám super paní zubařku,která mi spravuje moje zoubky po předešlém mudr,který mi pokazil,co mohl..nejdřív mi to pořádně vyčistila-teda čistit jsem to chodila týden.nakonec kořen musel ven-a snad mám na chvilku pokoj.no,ještě mi letos budou trhat asi 2 stoličky.
Moje aktivity za posledních 10 dní-postel,zubařka..a pořád dokola.ale doma-pokud to šlo,jsem tvořila-teda snažila jsem se..tentokrát jsem hodně ubrouskovala,vyšívala,mám rozdělaný háčkovaný šátek..myslím,že nejvíc se mi povedl recyklovat starý džbán(byl určený k likvidaci,ještě mám v plánu si dát do kupy 3 staré napínáky bot ,3 úplně staré rezavé klíče a 1 starou rezavou podkovu).Když jsem to donesla domů,tak děcka si klepaly na čela.a kámoška jenom prohodila-aha,tu se zase bude odrezovat a natírat...a blbnout..
původní stav džbánu


a tady je džbán už "po novu"


Žádné komentáře:

Okomentovat