pondělí 8. prosince 2014

Náš druhý adventní víkend..

...tak si člověk plánuje,jak se zastaví...aspoň na chviličku...
Pátek byla pohoda,ráno sice hodně novin,pak úklid,vaření a čekání na Mikuláše.Nutno podotknout,že v naší ulici se objevili až kolem 20.hodině-Mikuláš,anděl a tlupa čertů-letos opravdu měli škaredé masky,že bych měla strach je pustit do domu,aby mi dítě z nich nezačalo koktat.a navíc byli už někteří"pod parou".ještě,že už mám velký děcka.Štvalo mě,že bouchaly dělobuchy-nesnáším to-mám doma zvířata a těm to opravdu vadí..A mi taky..
Sobota-ráno pošta,pak honem uvařit a pak jsme řezali dřevo na topení.pohoda.po obědě jsme jeli do Kauflandu-a bylo po pohodě!Lidi jsou snad úplně mimo-jako kdyby měl být konec světa..Nakoupili jsme jen to,co bylo napsané na lístku a honem z toho blázince pryč!!Už mě tam dlouho nikdo neuvidí!!Už cestou mě chytla moje kamarádka migréna,takže doma jsem musela zalehnout s obkladem na hlavě..zatáhnout závěsy a spát a spát.
V ned.už to bylo zase O.K.-tentokrát jsem zapojila i děcka a já jsem udělala jen to nejdůležitější a dala jsem se do tvoření.Vyšila jsem obrázek,natřela květináčky,ze kterých budou sněhuláčci..Udělala jsem si andílky z polínek podle Monči(U nás na kopečku),pouklízela a vánočně vyzdobila vstupní chodbičku...
A dnes jsem pokračovala-tentokrát ubrouskování-dózy z pixlí od čajů a taky špachtličkové obrázky-obojí na školní jarmark..tak jsem si pěkně odpočinula při tvoření a zítra už zase budu kmitat při vánočním uklízení.Samozřejmě,že budu i chvilkami tvořit,mám toho do Vánoc ještě hodně..

Žádné komentáře:

Okomentovat