středa 26. listopadu 2014

Tvořím,tvoříš,tvoříme....

a to doslova.Myslím,že kdo má aspoň trošku šikovný ručičky a třeba i hluboko do kapsy(jako já),tak v současné předvánoční době nedá těm svým rukám pokoj..
Já normálně nestíhám!!Mám svůj okruh lidiček,kteří po mě chtějí nějaké blbůstky na Vánoce,navíc se ještě snažím něco vytvořit i pro nás doma a taky potřebuju udělat několik dárků pro svoje blízké...materiálu by bylo dost,nápadú taky,jen mám málo času.Ale i přesto,tvořím aspoň po chvilkách..Minulý týden jsem dělala andílky a čerty(ty andílky jsem už letos dělala jednou a jsou už u svých nových majitelů,toto je 2.várka),taky korálkuju stromečky(ty vyfotím,až budou v květináčcích),dnes jsem si udělala truhlík na vánoční stůl...
Moji čertíci,andílci a taky truhlíček-na ten stačila krabice od bot,kolíky z černého bezu a tavná pistole...Budu ho dekorovat asi až příští týden..
No,a taky jsem trošku vyšívala(podle časopisu DEKOR),ještě chybí rámeček:
Dodělala jsem dekorace na rekonstruovanou verandu-teda natřela jsem květináče a plechovku od psích granulí a konečně přišel na řadu starý kovový stoleček..a poklady-x týdnů jsem při roznášce novin chodila kolem jedné zahrádky,rekonstrují tu domek a na zahrádce spousta pro mě pokladů-zouváky na boty,štokrlátka apod..tak jsem poprosila jejich sousedku,zda by mi nedomluvila        aspoň ty zouváky.no,dopadlo to tak,že už jsou natřený a naubrouskovaný a mají svoje čestné místo na naší verandě..
tady jsou i se stolkem..
váza z plechovky od granulí...
a jeden ze staronových obalů na kytičku,celkem jsem jich dělala 9 ks..
další ULOVENÝ květinový stolek-ten byl vyhozený u kontejneru..stačilo natřít..
takže veranda hotová,ještě teda chybí police na zvonečky.původně byly pověšený na lankách pod stropem.tak jsem si říkala,že si nechám udělat polici..jenomže-cena 1500,-káčé za 4 sešrubované desky z lamina,to prostě u nás nehrozí..A přišla náhoda..Včera jsem byla u sousedů na kafčo a donesla jsem si obr polici,přesně takovou potřebuju..potřebuje jen vydrhnout a dostane nový kabátek.doufám,že ji do Vánoc stihnem i pověsit a vyskládat na ní zvonečky..ty zatím čekají v prádelním koši.No,a když jsme u těch zvonečků-tady jsou poslední moje úlovky-ze soboty:
pořadové číslo 599,600....

Nějak jsem se zase rozepsala..měla bych už končit,ale ještě se musím pochlubit-u nás už dnes byl Ježíšek-máme novou holku..zatím ještě nevím,jaké ji dáme jméno..Je krásná!!
Paní Křečková...
Adéla bude v pátek,kdy se vrátí z internátu,hledět...


tak to je pro dnešek všecko...tak hurá do hajan,ráno roznést noviny a budu pokračovat v loupání ořechů,ještě toho mám dělat hodně..Dobrou noc!!

1 komentář:

  1. Zdeni, teda čertíci i andělíčkové jsou parádní !!! Jsi šikulka.
    Vyšívání je taky suprové . Nazouváky, květináče i květinový stolek se mi moc líbí.
    I zvonečky do Tvé sbírky nemají chybu. Nesmím zapomenout na novou členku domácnosti, paní Křečkovou...je miloučká. Adélka bude mít určitě radost.
    Zdeni, měj se krásně a přeji hodně zdaru při Tvém tvoření.

    OdpovědětVymazat