sobota 16. srpna 2014

Výročí toho to víkendu

Je víkend...15.-17.8.-....
a my máme doma výročí...
včera-před 11 lety jsem si donesla štěňátko shitzu,moje zlatíčko chundelatý..byl zanedbaný,plný blech,měl boláky,špinavý...měli ho bezdomovci..za tu dobu,co ho mám,už mi dal hodně    radosti,lásky,psího krásnýho přátelství...mám doma celkem 3 psí miláčky,ale on jediný je kluk-takový psí staříček,co už špatně slyší,skoro už nevidí,prostě nejlepší roky má za sebou...a až tu jednou nebude,bude mi po něm setsakramentsky smutno...snad mi ještě několik let vydrží,moje štěstíčko psí...Bobášek..

Moje klubíčko.....vymazlený...jak jinak- u nás doma to ani jinak není-všecky zvířátka rozmazlený...



Dneska-16.8.-před 24 lety mi zemřela stařenka...byla to maminka mojí mámy.nebydlela v naší vesnici..a protože dnes jsem docela dost zaneprázdněná(jsou tu hody a u přítele shodou okolností taky),tak zatím kmitám-peču,vařím,uklízím...tak jsem ji jen doma zapálila svíčku a pojedu na hřbitov,až mi to čas dovolí.ale určitě na to nezapomenu...



No,a zítra-pro mě jeden z nejmutnějších dní v roce...před 21 lety mi zemřela moje milovaná babička Marie.tatínkova maminka...spolu s dědou mě vypiplali...jim jsem vděčná za to,že žiju...byla jsem hodně nemocná...
tak jsem  dnes uvázala kytku z růží a koupila svíčku...už jsem obojí zanesla na hrob..chodím tam každé ráno,když jdu s novinami,mám to po cestě..a že je mi po nich hrozně moc smutno,to ani nemusím říkat..chybí mi..děda umřel  ,když mi bylo 11...jen tak,bez rozloučení,,,prostě embolie..pro mě-jeho miláčka-šok..a pro všecky okolo taky...babička tu byla o hodně let dýl..jen mě mrzí,že se nedočkala mých dětí...nikdy v životě na ně nezapomenu..

I smutná výročí patří k životu..a já je ctím,stejně jako jsem měla úctu k těm,kterých se ta výročí týkají.a bohužel,už je jich v naší rodině hodně...



a jdu pokračovat-pokud se to povede,bude večer další psaní...ještě něco chystám.fotky budou určo večer...


Vaše Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat