středa 6. srpna 2014

Moje včerejší tvoření....

Těším se,až bude hotová naše rekonstrukce....jak budu dekorovat-věšet obrázky,záclonky,ubrouskovat květináče....mám v plánu i vyšívané obrázky a háčkované povlaky na polštářky...Nejdřív jsem si říkala,že si spoustu věciček koupím,ale ani náhodou-za prvé nemám peníze a za druhé mám svoje-snad aspoň trošku šikovné-ručičky...tak jsem včera,při chvilce volna,už začala tvořit.nejdřív vázičky na sušené makovičky polních máků a bodláky...ze skleněných kojeneckých lahví,ležely spousty let na komoře....a teď přišel jejich čas...a budou zase sloužit...
Stačila barva,ubrousky,lepidlo a lýko....

no,a potom jsem se dala do obrázků,o kterých jsem přemýšlela už hodně dlouho.Inspirovala jsem se     u Moniky z Kopečku-a dělala jsem je opravdu s jejím svolením.Chodím k ní na čumendu každý den...Vlastně výroba těchto obrázků začala už asi před 3 týdny výrobou ručního papíru...
Natrhané noviny a letáky-výroba ručního papíru...
A tady už ruční papír schnul...
no,a tady jsou moje obrázky...na komoře byly 3 staré rámečky-sice každý jiný,ale to nevadí....



no,a abych se nenudila,mám už i natřenou židli...bude na ní kulatý háčkovaný polštářek.hned,jak bude čas,se do něj pustím..Je krááásnááá!!!
Staré věci já můžu,dýchá na mě z nich taková krásná nostalgie zašlých časů,jsou v nich ukryty moje vzpomínky na krásné dětství pod křídly mé milované babičky,kde jsem se vždycky cítila v bezpečí...a která mě naučila snad všecko,co je třeba-ruční práce,vařit,péct,chovat zvířata,pěstovat kytičky..tu zvláštní vůni jejich rudých muškátů,kterých býval plný dvůr,cítím dodnes...Babička mi moc chybí....

Žádné komentáře:

Okomentovat