sobota 30. srpna 2014

Moje milé pracoviště

Zdravím Vás všecky,co zavítáte na můj blog..
Dnes  Vám ukážu pár foteček z mého pracoviště-teda jsem tu vždycky jen od července do konce roku...na dohodu.Oseva Bzenec-středisko čistička Osiv Stará Ves(mám to  pár desítek metrů za barákem).Jak říkají moje děti-už jsem tu EXEMPLÁŘ...Chodím tu asi 5.nebo 6.rok-ani si nepamatuju,kdy jsem tu byla poprvé...Jen vím,jak jsem byla ze všeho vykulená,,
Moje práce spočívá v tom,že beru vzorky z návozu-nevyčištěné obilí a pak následně při čištění-pokaždé tak 7-8 vzorků z jedné partie..Jednou za týden děláme vzorkování namořeného osiva..Hodně se mi tu líbí-hlavně proto,že je tu SUPER kolektiv..a mrzí mě,že       tu není pro mě místo nastálo...Lidičky tady jsou pro mě moc důležitý,jsou to kamarádi-takoví ti OPRAVDOVÍ..Je tu moc práce,když je sezona,ale zažijem tu taky hodně srandy...jeden si rýpne do druhého a už to jede-a někdy mám záchvaty smíchu ještě doma a děcka si klepou na čelo....říkám-KLÍDEK-smích přece léčí...Přála bych každému z Vás takovou pracovní atmosféru,pospolitost,kdy člověk ví,že když něco náhodou neví,tak druhý mu poradí,pomůže..Moje velká opora tu je Lenka-laborantka,moje vedoucí a kamarádka...Prostě sehraný tým Osevy(a taky 2 "konópci" z Navosu,co nám domlouvají  zakázky a mají tu kancelář-jejich průpovídky a vtipy opravdu stojí za to....bez nich už by to tu nebylo ono.:))

Areál bývalého JZD...tady jsem před lety trávila dny praxe a teď jsem se tu vrátila..
Čistička...

moje maličkost...
a ještě Vám musím ukázat,co nám roste v trávě u čističky(každý rok):
žampiony-je jich tu zase celé kolo..Stačí několik borovic a pás trávníku...
už vidím,jak bude čas,že budem vařit bramboračku se žampiony a bude to tu vonět po celé budově...
O naší Osevě jsem Vám tu musela napsat-patří to ke mně..je to součást mého života.A já děkuju momentu,kdy jsem se poprvé rozhodla sem jít na brigádu...
Příště se možná pochlubím fotkami a psaním z mé druhé práce-mám totiž ještě jednu DOHODU(jinak jsem na pracáku-bohužel)...

Žádné komentáře:

Okomentovat