pondělí 28. července 2014

víkend tentokrát polní...

Ahojte moji milí,tak zase píšu aspoň pár řádků...
Uplynulý víkend byl u nás pracovní(i když v neděli odpol.jsem byla unesena a unešena).Měla jsem službu v práci v laboratoři-jsou žně,to znamená návoz za návozem a vzorky,vzorky a zase vzorky...práce to není namáhavá,ale večer člověk už vidí obilky všude a ze sna počítá,kolik jich je ještě potřeba vyčistit...
v sobotu jsem v práci objevila poklad-pro mě doslova....normálně jsem našla na silu asi 100let starou židli-pravou Thonetovku....zaprášenou,odřenou,ale hned jsem věděla,že musí být moje-už jsem ji viděla u nás v nové šatně,která se právě buduje...v sobotu večer jsem ani nemohla usnout,vrtalo mi hlavou,jak ji získat...v ned.dopoledne už byla židle u nás doma-stačilo se v práci zeptat....je krásná-jen potřebuje pořádně vydrhnout a dostane určitě nový kabátek...
tak to je ona-moje nová kamarádka židle....



 v neděli jsem byla ještě v práci do oběda,Pája u mě doma pracoval-dělal omítky(já ho nemít....) a Tom dodělával žně...máme pole,tak prostě celé poslední 3 dny nic jinýho neměl v hlavě,než žně-to je jeho...děda už má 80 let,tak letos opravdu všecko zařídil Tom-od kombajnu přes vlečku na obilí a svázání slámy do balíků a následně dovezl balíky domů..dnes ještě pytlovali s dědou obilí...nemíá ještě 18 let...ale prostě jeho studium na zemědělce-jeho sen(je to teda učiliště s výučním listem),je moc šikovnýa dělá mi radost.samozřejmě,že má svoje vrtochy(a který chlap je nemá?)šel si odmalinka za svým snem jak já před lety...asi to zemědělství máme v sobě...a to mi pomohl v pátek nosit noviny a v sob.škrabal zeď..



pár foteček z letošních našich žní....




a tady fotečky,jak pokračujem doma s rekonstrukcí:
udělané špalety,daný rožky a natáhlý duvilaxem...
další stěna-obložená  polystyrénem a zatáhlá duvilaxem.byly tam trubky od vody k pračce a wc,tak jsou skrytý...už se to trošku rýsuje-budou tu šoupací dveře...






odpoledne v neděli jsme si udělali menší výlet na motorce(bohužel,jsem nechala doma foťák).jeli jsme do podhůří Jeseníků-do Dětřichova,nádherná příroda a krásný domeček-chaloupka Pájové sestřenice Marušky a její rodiny...spousta kytiček,před chajdaloupkou      rybník...snad tu pojedem na podzim sbírat houby,tak nafotím...jinak foťák pořád tahám s sebou...

a ještě jedna moje  víkendová radost-v práci jsem dostala od Lenky(kamarádky a kolegyně)zvoneček do sbírky-z jarmarku v Kroměříži

ten je krááásnýýý!!takový jsem opravdu ještě neměla...Leni,moc děkuju!!


a to je už dnes-co se týká víkendu-opravdu všecko...

Žádné komentáře:

Okomentovat