úterý 8. července 2014

Úvod

Srdečně Vás vítám na mém novém blogu. Jmenuji se Zdena, jsem rozvedená máma dvou dospívajících dětí - dcery Adélky a syna Toma. Bydlím ve velkém rodinném domě v jedné vesnici na Hané. Tady jsem prožila celý svůj dosavadní život. Dům postavili moji super prarodiče a pořád se tu něco předělává a rekonstruuje.. podle potřeb rodiny.
Domácnost s náma sdílí 3 psi, 4 kočky, činčilák, morče a asi 15 slepic, ale i to se u nás mění.. No a samozřejmě k nám patří můj přítel - moje velká opora, prostě můj Pája. Nebydlí tu ale s námi...
Mám spoustu koníčků - ruční práce, pěstování kytiček, cestování, focení.. Sbírám zvonečky - je jich momentálně asi 570 ks, taky pohledy a turistické známky. Ráda čtu, louskám křížovky, vařím, peču.. 
Budu ráda, když se Vám můj blog bude líbit, a když se sem budete rádi vracet.
Vaše Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat