středa 16. července 2014

prázdniny....

ahojte moji milí,nějak OPĚT nestíhám,a to jsem si myslela,jak si budu prázdnin užívat...zatím je to vaření,pečení,uklízení,praní ...vaření marmelád a zavařování..o víkendech většinou mizím na Pájovu chatu..konečně doděláno wc..
tak tady je ještě v poloviční fázi...

tady fáze dokončování...
no,a fotku hotovýho ještě nemám..




a doma-začínáme s rekonstrukcí výměnku a dvora(si říkám-KONEČNĚ-HURá!!!)bude to trvat asi dost dlouho..ale je to potřeba.výměnek po babičce-kuchyňka,chodba,prádelna...rekonstrukce-z kuchyně bude šatna...asi bude v retrostylu(už křečkuju),musí se tu zlikvidovat hlavně plíseň(zatím tu bylo skladiště haraburdí),asi vybourat okno do chodby,vymalovat,dá se tu umývadlo,aby mi děcka nechodily přes celý barák do koupelny...po vybourání okna tu bude obr parapet na kytičky-to už se těším.chodba-zazdít dveře do chlívku(momentálně se bourá okno+zeď zvenku chlívku,kde budou nové dveře),vybourat a dát nové okno,dveře a topení,nová eletrika,nové dveře do druhé chodby...prádelna se jen snad vymaluje..na verandě zazdíme jedny dveře,jsou tam ještě další..koupelna se musí oškrabat a vymalovat..
jak toto všecko bude hotový,tak si možná řeknu-UFFF,ale to nebude všecko,musíme ještě udělat novou střechu na verandě,zaomítat ji a taky zaomítat       garáž z jedné strany a udělat schody do sklepa...a spoustu dalších věcí...na baráku je hodně práce,ale mám 2 šikovný chlapy,ti to zvládnou...když se tu 30 let skoro nic nedělo..neměla jsem na to peníze a můj EX-ačkoliv byl zedník-radši odnesl peníze do hospody..když to tu přece nebylo jeho,ale moje...naštěstí už je to za m,nou.a teď mám toho NEJ chlapa na světě...
ale mám i příjemnější zážitky z prázdnin,než je bourání...měla jsem tu Bětušku na hlídání(to je dcera od kamarádky)...taky jsem konečně dočetla knížku,co jsem v červnu dostala k narozkám...(asi jsem musela být moc hodná,protože jsem letos k narozkám dostala všecko,co jsem chtěla....aniž bych to jen vyslovila.jen ta moje teta               už tu se mnou nebyla,už se na mě dívá z obláčku..a já vím,že mě řídí...)...
byla jsem na blešáku-mám krásnou mini konývku(hnědou keramiku miluju!!)
tak to je ona...krásnááá.



byla jsem po roce na návštěvě u tety,už jsem se i styděla,že ji zanedbávám..plkaly jsme celé odpoledne..a dostala jsem krásnou kytku lilií..vlastně většinou jsme se bavily o kytičkách-ty milujem obě...prošla jsem s ní její velkou zahradu...vypustila jsem na chvilku starosti z hlavy..
ty lilie byly krásné a voněly...


včera jsem pekla koláč-trnkový,za hodinu už nebyl...

pršelo...přišla taková bouřka,nebylo vidět na krok:

tak jsem se nějak rozepsala...musím končit-jdu pokračovat-upeču štrůdl-dostala jsem velkou mísu jablek...umyju podlahy,vyžehlím...dovezou písek...
tak zase někdy...snad to bude brzo..


               zdravím všecky a přeju krásné pohodové dny!!Vaše Zdena


PS:a ještě něco-včera jsem si udělala malou radost-v tescu mají mini pokojovky v keramickém květináčku...tak jsem si vybrala tuto-asi je to nějaký druh pepřince...stála mě 50,-káčé
když já těch kytiček mám v baráku málo,,,jen asi 110ks.......
a už jdu pracovat...

Žádné komentáře:

Okomentovat