pondělí 21. července 2014

Pondělní NICNEDĚLÁNÍ

musím se pochglubit,dnes jsem měla odpočinkový den..i když jsem ráno,samozřejmě,musela roznést poštu.pak jsem vyrazila směr Zlín-za Luckou,dcerou mého přítele...je už dospělá a jsme kamarádky...prostě menší "babská jízda"-jen tak,kdy si člověk potřebuje pořádně zdrbnout a probrat  babský tajemství...nic pro chlapy.
a jeden z hlavních důvodů mé návštěvy byl vidět to,po čem jsem už dlouho toužila...vidět ve volné přírodě živého raka-je to totiž moje znamení...takže mě Lucka vytáhla                          na jedno krásné místečko u Slušovic...záměrně nepíšu,kam..Ráčka jsem viděla jen jednoho,svítilo moc sluníčko,tak ani nevím,jestli se mi povedla fotka...nádherná příroda...

ráček-je špatně vidět,je na levé straně u dřeva...ale je tam,hurááá!!!
Lucka s Nugetkou....






PO procházce přírodou super oběd ve Slušovicích,pak ve Zlíně nákup a pak mě Lucka vezla domů(na rozdíl ode mě jezdí autem,jezdí velice dobře,i když řidičák má jen asi půl roku).no,a stavily jsme se v zahradnictví a nakoupila jsem hodně kytiček ve slevě á 10,-káčé..hlavně na hřbitov,protože nám včera některý chytrák na hrobě zničil muškáty..ale i na dvůr,taky pokojovky a hlavně-a to byl můj 2.trumf dnešního dne(první bylo vidět raka)-abutilon-nádherný velký stromek a za neuvěřitelných 88,-káčé.po tom jsem už dlouho toužila...jenže ho všude mají malý a pro mě drahý...jak bude čas,tak vyfotím...po cestě k nám nás chytla pořádná bouřka..ale Lucka to zvládla na jedničku,jsem jí říkala,že udělala maturitu...

a to už je snad pro dnešek všecko...tak dobrou noc,ještě mám malinko práci a pak sprcha a honem do hajan...ráno zazvoní budík a zase začne ranní kolotoč...

Žádné komentáře:

Okomentovat