úterý 22. července 2014

obyčejný všední den...

Ahojte všichni,
tak jsem dnes roznesla noviny,nachystala všem snídani,poklidila naše ZOO,dala prát prádlo...v domnění,že jdu dnes do Osevy.jenomže-změna-protože včera tu byl pořádný liják,tak se dnes obilí nenaváží,tím pádem nastupuju až zí¨tra...teda-snad.
tak jsem uvařila houbovou polévku,rýži k játrům(ty už jsem měla od včerejška)a udělala okurkový salát-plnou mísu...,posbírala 2 kýble okurek k nakládání(nakonec jsem 1 kýbl podarovala kamarádce,která se tu stavila půjčit knížku na zavařování),ty moje už jsou pěkně naložené...mám dnes 14 sklenic,krásně to tu vonělo nálevem..

tady jsou-další zásoba na zimu....


odpoledne jsem se věnovala svým milovaným kytičkám...tentokrát pokojovkám-přesadila jsem ,co jsem nestihla před 14 dny.a taky ty,co jsem si koupila včera.asi jsem maniak,ale prostě kytičky a zvířata jsou můj život(taky jsem na to před  x lety vystudovala zemědělku-už je to tak dávno...maturitu jsem dělala v roce 1987).A mám už těch kytiček tolik,že budu muset ZASE koupit obaly..a dokoupit květináče na další sázení..dnes mi to vyšlo taktak...





včerejší návštěva zahradnictví...


a mnou dlouho sháněný Abutilon-podmračňák....stromeček asi metr vysoký.a plný pupenů-snad neopadnou a rozkvetou.na to se opravdu těším..


A ještě se musím pochlubit,jak mi vykvetla jedna z orchidejí-ta byla před 6 lety,kdy jsem dělala v květinářství,odsouzena na hnoják-k vyhození...tak jsem ji zachránila a ona se mi i 2xdo roka odmění krásnými květy...asi to ví,že jsem ji zachránila...
Tak to je zatím pro dnešek všecko...přeju všem krásný večer a dobrou noc!!

Žádné komentáře:

Okomentovat